• page_banner

Notizie JS

Hammer Drill vs. Impact Driver

Trapani à martelli è cunduttori à impattu anu diverse applicazioni - un trapanu à martelli hè adupratu per forà in superfici dure cum'è cimentu è cimentu mentre un cunduttore d'impattu hè adupratu per installà è rimuovere bulloni è viti. Tramindui sò strumenti assai putenti ma utilizanu diversi meccanismi d'azione. Un trapanu à martellu utilizza una azzione simile à un martellu nantu à u trapanu per cunducelu in a superficie dura. Un cunduttore d'impattu, invece, usa un torque più altu per avvità i bulloni.

1. Meccanismu è Tipi di Trapani à Martelli è Conduttori à Impattu

Un trapanu à martelli hà una forza più diretta in avanti - cum'è un martellu. Puderanu o avè "cam-action" o "elettro-pneumaticu" martellatu. I trapani Cam-action anu un mecanismu induve tuttu u mandrinu è u bit si movenu in avanti è in daretu annantu à l'assi di rotazione. I martelli rotanti utilizanu martellatu elettropneumaticu, induve u pistone è u martellu ùn toccanu micca, ma induve a pressione di l'aria trasferisce l'energia.

news2

Un cunduttore d'impattu esercite una pressione perpendiculare (torque), chì hè u listessu muvimentu necessariu per avvità o sbloccà i fermi. Tuttavia, nutate chì i cacciaviti esercitanu sia u torque sia u muvimentu in avanti per installà a vite. In cuntrastu, un cunduttore d'impattu eserciteghja solu torque è nisuna forza longitudinale per guidà a vite in avanti. Questu ùn hè micca un prublema in a maiò parte di i casi, ma hè bè di esse cuscenti di sta limitazione di i cunduttori d'impattu, soprattuttu perchè hè un cuncepimentu errone cumunu chì i driver d'impatto applicanu quella forza in avanti.

Ci hè dui tippi di cunduttori d'impattu - manuali è motorizzati. Un cunduttore di impattu manuale utilizza una manica esterna pesante chì circonda un core internu splined ad ellu. Questu hè u più efficace per e viti Philips (perchè camanu fora), menu efficace per e viti di testa à slot è ùn hè micca utile per a maggior parte di l'altri tippi di viti. I cunduttori à impattu motorizzati sò usati per rimpiazzà i cacciaviti per una maggiore velocità è facilità d'usu in l'applicazioni induve un gran numeru di viti pò esse necessariu da aduprà per esempiu a fabbricazione o a custruzzioni.

2. Impact Wrench vs Impact Driver

Una chjave d'impattu hè simile in funzione à un cunduttore d'impattu. E chiavi à impattu sò motorizate è adupranu aria cumpressata per applicà a pressione di coppia. Sò più grandi è utilizanu un incudine per un incavo invece di un mandrino per un bit esadettu chì truvate in un driver d'impattu. Mentre i cunduttori à impattu tendenu à esse aduprati per e viti, e chiavi à impattu sò più comunemente aduprate cù dadi è bulloni.

3. Usi

E trapane à martelli sò utili per forà in cimentu, cimentu è altre murature. Ùn sò micca utili per i lavoratori di u legnu, chì tendenu à aduprà trapani regulari.

I cunduttori d'impattu sò aduprati per guidà è rimuovere viti in prughjetti generali di custruzzioni è DIY. Chiavi à impattu ponu esse aduprate cù dadi è bulloni in applicazioni cume a riparazione automatica.

4. I Strumenti

Un trapanu à martelli hè più grande è più pesante chè un trapanu regulare. Sò più propensi à esse cordless cà trapani à impattu. Trapani speciali anu da esse aduprati cun un trapanu à martelli per resistere à a forte pressione da u trapanu.

Un trapanu à impattu hè più compattu è liggeru.

Riferimenti

1) https://www.diffen.com/difference/Hammer_Drill_vs_Impact_Driver


Tempu di posta: Jul-13-2021