• page_banner

Notizie JS

Martellu Elettricu: Cumu Usallu Correttamente in Costruzione di Case è Rinnovazione?

In a custruzzione di e case è in u prucessu di rinnuvamentu, u martellu elettricu hè un strumentu d'energia cumunu adupratu. Allora cumu duvemu aduprà currettamente? U passaghju seguitu darà una risposta.

news1

1. Chì hè a funzione di l'elettricu hammer?

U martellu elettricu hè un strumentu elettricu rotativu cù impattu è unu di l'uttrumenti elettrichi più comunemente usati per l'elettricisti di decorazione. Hè adupratu principalmente in cimentu, pavimenti, muri di mattoni è perforazioni in pietra.

U martellu elettricu pò micca solu forà grandi fori in materiali di custruzzioni cù una durezza più alta, ma ancu rimpiazzà sfarenti fori per diverse operazioni. Per esempiu, un martellu elettricu pò esse adupratu per rompe o soffia mattoni, pietre, o calcestruzzi, per scanalature superficiali o pulizia di superfici in mattoni, pietre, superfici in cimentu, per installà bulloni di espansione, per montà un foru tondu di diametru 60mm in un muru cù un trapanu cavu, è per compacting è cementing u tarrenu cum'è un strumentu compacting.

2. Chì misure di prutezzione persunale devenu esse pigliate quandu si usa un martellu elettricu?

(1) L'operatore duverebbe purtà occhiali di prutezzione per prutege l'ochji, quandu si duverebbe fà faccia in faccia mentre travaglia, per portà una maschera protettiva.

(2) Operazione à longu andà per tappà l'auriculare, per riduce l'impattu di u rumu.

(3) Dopu una operazione à longu andà trapana in un statu caldu, l'operatore deve prestà attenzione per evità di brucia a pelle in u rimpiazzamentu.

(4) Quandu si travaglia deve aduprà a maniglia laterale, l'operazione di e mani, per prevene a forza di reazione durante u blocchiu di u bracciu distorsionatu.

(5) Quandu si stà nantu à una scala per travaglià o travaglià in un locu elevatu, l'operatore deve preparà misure di prutezzione alta da a caduta, a scala deve avè un supportu persunale in terra.

3. Chì sò i requisiti per l'ispezione prima aduprendu un martellu?

E verifiche seguenti devenu esse effettuate per assicurà un usu sicuru prima di travaglià cù un martellu.

Shell, manicu ùn pare micca crepe, rotte.

U cavu è i tappi sò intatti, l'azzione di cunversione hè normale, a prutezzione è a cunnessione zero hè curretta, solida è affidabile.

E coperture protettive di ogni parte sò complete, è i dispositivi di prutezzione elettrica sò affidabili.

4. Cumu aduprà a martellà currettamente?

1) Prima di l'usu, e specifiche currispundenti di u martellu elettricu devenu esse scelte secondu u diametru di a perforazione, per prevene u sovraccaricu di u martellu.

Allora u martellu deve esse in rullu 1min per verificà se e parti sò flessibili è senza barriere. È cusì per cunfirmà chì l'operazione hè normale prima di installà u trapanu per cumincià à travaglià.

2) U martellu elettricu vibra assai, quandu si opera, cù e duie mani per tene u manicu, affinchì a punta di u trapanu è a superficie di travagliu perpendiculare, è spessu tiranu fora i chips di u trapanu, per impedisce chì a punta di u trapanu si rompa. Quandu si trinca in u cimentu, si deve fà casu per evità a pusizione di u rinforzu, se u foru scontru cù u rinforzu deve esce immediatamente, è poi selezziunà torna a pusizione di foratura. Se l'impattu si ferma mentre travaglia, si pò taglià l'interruttore per resistere dinò à l'iniziu. U martellu travaglia intermittentemente è deve esse chjusu per un raffreddamentu naturale quandu a fusoliera hè calda dopu l'usu longu.

3) Quandu si perforanu fori in u muru, si deve verificà s'ellu ci sò fili in u muru per prevene i fili di foratura chì causanu accidenti di scossa elettrica.

4) Quandu si opera sopra à a terra, ci deve esse una piattaforma stabile.

5) Prima di travaglià, l'interruttore deve esse piazzatu in u pozzu spente, è dopu tappà l'alimentazione elettrica, per evità incidenti. Mentre finisci u travagliu, spegne l'interruttore di cuntrollu prima di staccà l'alimentazione. Inoltre, ùn toccate micca u trapanu in questu mumentu per evità brusgiature.

6) Solu usu di una sola persona, micca operazione cumuna di più persone.

5. Una attenzione particulare deve esse pagata à e cose seguenti

1) Prestate attenzione à u sonu è à l'aumentu di a temperatura durante l'operazione, è fermate immediatamente a macchina per l'ispezione in casu di qualsiasi anormalità. Quandu u tempu di operazione hè troppu longu è l'aumentu di a temperatura di a macchina supera 60 ℃, deve esse chjusu, raffreddamentu naturale prima di operà dinò. A sovraccarica hè strettamente pruibita.

2) Ùn lasciate micca andà quandu a macchina gira.

3) Ùn toccate micca u trapanu di martellu elettricu cù e mani durante l'operazione.

Riferimentus

1) https://baijiahao.baidu.com/s?id=1616804665106486232&wfr=spider&for=pc


Tempu di posta: Jul-13-2021